Saps calcular el teu pressupost de màrqueting? – Aula de màrqueting – 2 i 3 de juny 2021
El màrqueting és despesa o inversió?
Adreçat a empreses i persones autònomes amb el negoci en marxa o persones emprenedores que estan assessorant-se al CSETC sobre el seu projecte.
Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2021 #eMKT21, treballem diferents aspectes per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Aula de màrqueting”. Aquesta formació es desenvolupa mitjançant 2 webinars de 2 hores cadascun a l’Aula Virtual, on es treballarà què podem esperar d’invertir 1€ en màrqueting, com podem calcular quants diners hauríem de destinar-hi i si entenem el màrqueting com a despesa o inversió.
Dinamitzat per Yolanda Tarango, mentor & mentoring program manager en Barcelona Mentoring
- Entendre què és un pressupost de màrqueting.
- Saber definir l’objectiu i el càlcul segons el teu pla de màrqueting.
- Per on començar? Pel que vull aconseguir o pel què em puc gastar?
- La calculadora del pressupost del meu pla de màrqueting.
- Despesa o inversió? On està la diferència i com saber-ho?
- El pressupost econòmic i el de ratis.
Data: Dimecres 2 i dijous 3 de juny de 2021 – de 10h a 12h
Lloc: Aula Virtual del CSETC mitjançant plataforma online. S’enviarà el link d’accés i la contrasenya 48 hores abans del webinar.
Material: És necessari disposar d’ordinador amb webcam i micròfon, o en el seu defecte, amb la tablet o mòbil que deurà tenir instal·lada l’aplicació de la plataforma online. És obligatori tenir oberta la càmera durant la formació.
Inscripcions: Ompliu les vostres dades al següent formulari.
*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari aportar el DNI/NIE mitjançant un fitxer pdf o una foto del mateix, al correu info@csetc.cat
**Totes les persones inscrites han d’haver lliurat la fitxa d’usuària amb una antelació de 24 hores abans d’iniciar la formació. En cas contrari, perdreu la vostra plaça.
***És obligatori connectar-se uns 15 minuts abans al link que rebreu al vostre mail per assegurar que els aspectes tècnics de connexió, imatge i so funcionen correctament, i d’aquesta manera el temps de 2 hores de cada sessió del webinar sigui el temps efectiu real.
****No es permetrà l’accés a la formació, 15 minuts després de l’inici de la mateixa.