Treballa una eina per fer el seguiment econòmic del teu negoci.
Orientat a empreses, autònoms, professionals i emprenedors.
Dins l’Aula de Gestió del Negoci, es realitza una formació de 4 hores per ajudar a la presa de decisions en els aspectes econòmics, basats en les dades, i no només en el sentit comú, mitjançant una eina que ens permeti fer una foto de com volem que estigui l’empresa en 1 mes (o 3 mesos, 1 any,…), i després visualitzar la situació real, i decidir si hem de modificar quelcom o anem en bona direcció.
Dinamitzat per Elisabet Bach, consultora de creació i consolidació d’empreses.
OBJECTIU
Donar unes eines bàsiques d’anàlisi i seguiment del negoci que siguin fàcils d’utilitzar, de treure’n conclusions, i que contribueixin a la presa de decisions basades en dades tangibles i no en sensacions. Llegir més
Formulari inscripció – Abans de crear la teva web, coneix el superpoder del neuromàrqueting – 4 març 2019
/in GeneralPremis Madresfera 2018 – Nominació blog de la col·laboradora Judith Durano
/in NotíciesMadresfera és la comunitat de blogs de pares i mares que des del 2011 es dedica a recollir i reunir dins un ranking i en una plataforma els blogs que parla sobre els nens i les seves coses.
Podeu consultar tota la informació del que fan a la seva web https://madresfera.com/
Aquest any, per segona vegada consecutiva, la col·laboradora del CSETC Judith Durano ha estat nominada amb el seu blog “My second job: Mama”
Al següent link podeu llegir les raons per les quals heu de votar el seu blog:
Judith Durano col·labora al CSETC com a dinamitzadora de formacions per a treballar la comunicació digital dins l’Aula de Màrqueting del programa Màrqueting Digital #eMKT19, i com a consultora en assessoraments dins el programa Impuls@ per a empreses creades que necessiten treballar el pla de comunicació de la seva empresa.
Netcoffee & workshop: Estàs a la xarxa social més adient pel teu negoci? – 28 febrer 2019
/in calendari d'activitats, NotíciesDinamitzat per Gemma Andreu, consultora a Sugeralia.
El “Netcoffee & workshop” es un espai de treball, discussió i intercanvi d’idees. Un espai per compartir coneixements on els assistents poden elaborar nous projectes i/o col•laboracions. També permet, a aquells professionals que es dediquen al teletreball, trencar amb l’aïllament però mantenint la seva activitat professional habitual.
Analitzar les principals xarxes socials a través d’indicadors com el tipus de continguts, la temàtica, l’ús, el tipus d’usuaris, l’activitat i les funcionalitats de cadascuna d’elles per saber quines són les més òptimes per la teva empresa. Amb l’ajuda d’un kit de preguntes sabràs quines són les xarxes socials en les que hauria d’estar el teu negoci i el temps que hi hauries de dedicar.
Llegir més
Formulari inscripció – Netcoffee – Estàs a la xarxa social més adient pel teu negoci? – 28 febrer 2019
/in GeneralEls 10 errors més freqüents en la gestió econòmica del negoci – Aula de gestió – 20 febrer 2019
/in calendari d'activitats, NotíciesTreballa una eina per fer el seguiment econòmic del teu negoci.
Orientat a empreses, autònoms, professionals i emprenedors.
Dins l’Aula de Gestió del Negoci, es realitza una formació de 4 hores per ajudar a la presa de decisions en els aspectes econòmics, basats en les dades, i no només en el sentit comú, mitjançant una eina que ens permeti fer una foto de com volem que estigui l’empresa en 1 mes (o 3 mesos, 1 any,…), i després visualitzar la situació real, i decidir si hem de modificar quelcom o anem en bona direcció.
Dinamitzat per Elisabet Bach, consultora de creació i consolidació d’empreses.
Donar unes eines bàsiques d’anàlisi i seguiment del negoci que siguin fàcils d’utilitzar, de treure’n conclusions, i que contribueixin a la presa de decisions basades en dades tangibles i no en sensacions. Llegir més
Formulari inscripció – Els 10 errors més freqüents en la gestió econòmica del negoci – 20 febrer 2019
/in GeneralCom donar a conèixer i fer brillar la teva marca – Aula màrqueting – 11 febrer 2019
/in calendari d'activitats, NotíciesTaller pràctic per desenvolupar la teva marca i els elements claus de la comunicació
Orientat als negocis ja en marxa o projectes emprenedors.
Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2019 #eMKT19, treballem diferents eines per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Aula de màrqueting”. Aquesta formació es desenvolupa en un format de 1 sessió de 4 hores, on es treballa amb dinàmiques per crear la teva marca visual i els missatges que has de comunicar pel teu negoci.
Dinamitzat per Judith Durano, assessora de comunicació i blogger. Llegir més
Formulari inscripció – Com donar a conèixer i fer brillar la teva marca – 11 febrer 2019
/in GeneralSeminari Creació Empreses – Febrer 2019
/in calendari d'activitats, NotíciesVols muntar un negoci?
Vine al seminari! Es tractaran temes importants per tirar endavant una idea empresarial. Analitzarem el perfil de l’emprenedor, eines d’avaluació de la idea empresarial, formes jurídiques, finançament, ajuts i subvencions i el pla d’empresa.
Llegir més
Formulari inscripció – Seminari Creació Empreses – 28 febrer 2019
/in General