CURS SUPERIOR DE MÀRQUETING 2.0, XARXES DIGITALS I COMERÇ ELECTRÒNIC

INICI DEL CURS: 17 de maig de 2013

Curs de 40 hores de durada adreçat a: Empresaris, directius, professionals i emprenedors vinculas amb les àrees empresarials de màrqueting, comercial i vendes, publicitat i comunicació que necessitin reorientar l’estratègia de la seva empresa cap a la comercialització i distribució dels seus productes i/o serveis i els canals de comunicació interns i externs.

DADES BÀSIQUES DEL CURS

Durada: 40 hores 
Data inici: 17 de maig de 2013Horari: divendres de 9.30 a 14.30 hores*
Lloc: CSETC Josep Vilaseca, 23 de Cardedeu
Preu del curs: 1.200 €
Preu amb subvenció: 120 € (Consultar condicions per ser beneficiari de la subvenció del 90% sobre el cost)
*excepcionalment la segona sessió és farà dissabte 18 de maig.
PROCÉS D’INSCRIPCIÓ

Per tal de formalitzar la inscripció les persones interessades han d’omplir el formulari d’inscripció i fer el pagament per transferència bancària de 120 € al núm. de compte 2013-0652-93-0200024122 de CATALUNYA CAIXA, indicant al concepte #eMKTcsetc

Formulari d’inscripció

CONSULTA EL CONTINGUT DEL CURS I L’EQUIP DOCENT

Programa 

Equip docent

MÉS INFORMACIÓ 

CSETC

Carmina Heredero

CSETC. C. Josep Vilaseca, 23

activitats@csetc.cat

93 844 43 02

PRESENTACIÓ DEL PROGRAMA

La necessitat de millorar la gestió del negoci en el món 2.0 i la competència comercial creixent en diferents sectors de l’economia productiva, són factors claus per impulsar la capacitació d’empresaris, directius, professionals i emprenedors vinculats a les àrees de màrqueting, comercial, vendes, publicitat i comunicació que necessitin orientar l’estratègia de comercialització i distribució dels seus productes o serveis, així com la comunicació interna de la empresa i els canals de comunicació externs amb clients, proveïdors i usuaris.

OBJECTIUS

→Adquirir coneixements i eines que possibilitin desenvolupar estratègies reals i eficaces per a la comercialització avançada dels productes i serveis que ofereix la meva empresa.

→Conèixer el nou rol del client, usuari o consumidor.

→Fixar la nostra audiència i planificar com arribar-hi de la manera més àmplia i eficaç possible per maximitzar els resultats.

→Saber com desenvolupar accions efectives de comunicació en Internet.

→Dissenyar el procés de venda (pre-venda, venda, lliurament i post-venda) més efectiu per al nostre producte/servei a través d’Internet.

→Prendre consciència de la identitat i reputació que podem aconseguir i el seu reton a Internet.

→Aprofundir en el Social Media com avantatge competitiu.

→Gestionar el coneixement aprofitant les xarxes socials.

→Què pot aportar la figura d’un Community Manager a la meva empresa.

→ Detectar l’oportunitat que la integració de les xarxes socials a l’estratègia de l’empresa pot aportar als processos d’innovació i desenvolupament.

→Aprendre a mesurar el retorn de la inversió en Mk Digital i Xarxes socials.

→Conèixer les bases per a un networking professional ben fet en l’entorn digital (tot i que també s’abordaran nocions del presencial).

→El mòbil: un altre canal de distribució?

→Introduir als conceptes bàsics d’un e-Commerce (botiga online), tant des del punt de vista estratègic com tecnològic i logístic. L’objectiu és possibilitar una valoració real de fer d’aquest canal un més de distribució per als meus productes

→ Dissenyar un pla d’introducció o millora en l’empresa d’accions de Màrqueting digital 2.0, l’ús de les xarxes digitals o un e-commerce.

CONTINGUT

Mòdul I. Disseny, planificació i execució d’un pla de màrqueting i comercial.

Mòdul II. Com finançar una inversió en màrqueting i xarxes digital i e-commerce.

Mòdul III. Conceptes i Eines. Fonaments, Analítica Web i KPI’s, Xarxes socials

Mòdul IV. Publicitat digital i interactiva.

Mòdul V. I dintre de la meva empresa, què? Comunicació 2.0

Mòdul VI. Networking virtual: la meva informació digital i la dels altres. Reputació digital. Branding empresarial.

Mòdul VII. Ampliant els canals de distribució. Ecommerce.

Mòdul VIII. Fonaments del Màrqueting Mòbil i models d’aplicació pràctica al meu negoci.

Mòdul IX. La externalització del màrqueting 2.0 i xarxes digitals. Casos pràctics.

PROMOCIÓ I MENCIÓ ESPECIAL ALS 2 PROJECTES MILLOR VALORATS

Els 2 projectes de final de curs millor valorats tindran la oportunitat de ser assessorats per un consultor SEO de prestigi, el Sr. Carles Moreno.

REQUISITS PER SER BENEFICIARIS DE LA SUBVENIÓ DEL 90% DEL CURS 

Aquest curs està subvencionat en un 90% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Cardedeu. Per poder ser beneficiari d’aquest descompte s’han d’acomplir els següents requisits:

→Fer el pagament de 120€ equivalent al  10% del cost total del curs abans del 9/05/2013 per transferència bancària al núm. de compte 2013-0652-93-0200024122 de CATALUNYA CAIXA.

→Ser empresari  o  directiu/empleat d’una empresa ubicada a Cardedeu, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Pere de Vilamajor, La Roca del Vallès i Cànoves i Samalús

→Ser emprenedor resident dels municipis indicat a l’apartat anterior

TITULACIÓ

El lliurament de les activitats a realitzar entre sessions i el pla d’acció donarà dret a obtenir el Diploma que acrediti la participació i assimilació de continguts del curs (sempre i quan s’hagi assistit almenys al 80% de les classes presencials).

PROGRAMA 
EQUIP DOCENT