Captació i fidelització de clients

Sabem el valor que perceben els nostres clients dels nostres productes/serveis? Com puc fer perquè no marxin a la competència? 

Orientat als emprenedors i/o als professionals i empreses.

En un format de 2 sessions de 2 hores cadascuna, explicarem conceptes bàsics com l’aportació de valor percebuda pels nostres clients o l’evolució dels hàbits de compra, i  treballarem amb casos pràctics sobre eines per aconseguir clients i mantenir-los fidels al nostre negoci.

Els continguts d’aquesta sessió formativa són:

  • Conceptes bàsics: valor percebut, hàbits de compra, client actiu / client inactiu, etc
  • Eines de captació
  • Eines de fidelització.
  • Eines de seguiment i gestió (qüestionaris de satisfacció, leads, % conversió, etc.)

Observacions: No és necessari portar ordinador.

Data: Dimarts 22 i 29 de setembre de 14.30h a 16.30h

Lloc: CSETC, c. Josep Vilaseca, 23 Cardedeu

Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció

 *Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari portar fotocòpia del DNI/NIE i en cas d’estar a l’atur Certificat d’inscripció a l’atur

Contacte CSETC:  info@csetc.cat o 93 844 43 02