Aprèn a redactar textos persuasius – Aula màrqueting – 29 novembre 2017
Eines per elaborar els textos eficaços de promoció del teu negoci
Orientat als negocis ja en marxa o projectes emprenedors.
Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2017 #eMKT17, treballem diferents eines per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Aula de màrqueting”. Aquesta formació es desenvolupa en un format de 1 sessió de 4 hores, on es treballarà eines per poder redactar els textos de publicitat en diferents formats: blog, mail, twitter, facebook,...
Dinamitzat per Montserrat Codina, redactora i consultora creativa.
Objectius
- Dotar de tècniques de persuasió perquè les accions publicitàries i promocionals de les persones emprenedores aconsegueixin els seus objectius.
Contingut
- Abans d’escriure: claus per vendre més
- Pensar qui som i què fem
- Satisfer les necessitats dels clients
- Eina per a emetre el missatge adequat: el briefing
- Fidelitzar als qui han confiat en nosaltres
- Com s’escriu per vendre. Requisits del missatge eficaç.
- Particularitats de cada format:
- La carta persuasiva
- El fullet
- El gadget
- L’e-mailing
- Newsletter
- Pàgina web i bloc
- Facebook i twitter
- Activitat pràctica: Cada participant escriu la seva Newsletter i després d’una pausa, se’n comenta alguna en petit grup. Possibilitat de valorar peces pròpies dels participants.
- Idees de màrqueting per pensar diferent (la xarxa comercial, el punt de venda, nous formats, l’ús de les xarxes socials…)
Observacions: Heu de tenir una empresa creada o un projecte emprenedor que estigueu treballant actualment.
Data: Dimecres 29 de novembre de 10h a 14h
Lloc: CSETC, c. Josep Vilaseca, 23 Cardedeu
Inscripcions:
Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció
*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari portar fotocòpia del DNI/NIE.
**Si és la primera vegada que veniu al 2017, heu de venir 15 minuts abans per omplir la fitxa.
Contacte CSETC: info@csetc.cat o 93 844 43 02