Com gestionar les emocions per a visites efectives de negociació econòmica


Detall de l'esdeveniment


Moltes vegades, una negociació econòmica o d’altres converses amb una entitat bancària poden venir acompanyades d’emocions incòmodes. Per això és important aprendre a reconèixer i gestionar aquestes emocions.

Com a emprenedors i/o propietaris d’un negoci, és important preparar-nos per aquest tipus d’interaccions des de la seguretat i la calma. 

En aquesta sessió, mirem d’aprofundir en l’autoconeixement sobre cóm són les meves interaccions amb un entitat bancària o similar i les emocions implicades en aquesta situació. També aprendrem diferents eines per interactuar i negociar des de la calma i obtenir un resultat òptim.  

 

Objectius:

-Entendre què fa que les converses amb el banc tinguin tanta càrrega emocional.

-Identificar i observar cóm em relaciono i gestiono aquests emocions. 

-Conèixer eines per interactuar i negociar des de la calma.

 

Contingut/programa:

  1. Què fa que les converses amb el banc tinguin tanta càrrega emocional
  2. Identificar i observar les principals creences sobre els bancs
  3. Sentir-me segur en la interacció 
  4. Prepara’t! Reconeix i valora les teves necessitats.
  5. Què depèn de mi i què no 

Eines per interactuar i negociar des de la calma i obtenir un resultat òptim

Formadora: Inma Pérez López

INSCRIPCIONS AQUÍ