Com gestionar les emocions per a visites efectives de negociació econòmica
Moltes vegades, una negociació econòmica o d’altres converses amb una entitat bancària poden venir acompanyades d’emocions incòmodes. Per això és important aprendre a reconèixer i gestionar aquestes emocions.
Com a emprenedors i/o propietaris d’un negoci, és important preparar-nos per aquest tipus d’interaccions des de la seguretat i la calma.
En aquesta sessió, mirem d’aprofundir en l’autoconeixement sobre cóm són les meves interaccions amb un entitat bancària o similar i les emocions implicades en aquesta situació. També aprendrem diferents eines per interactuar i negociar des de la calma i obtenir un resultat òptim.
Objectius:
-Entendre què fa que les converses amb el banc tinguin tanta càrrega emocional.
-Identificar i observar cóm em relaciono i gestiono aquests emocions.
-Conèixer eines per interactuar i negociar des de la calma.
Contingut/programa:
- Què fa que les converses amb el banc tinguin tanta càrrega emocional
- Identificar i observar les principals creences sobre els bancs
- Sentir-me segur en la interacció
- Prepara’t! Reconeix i valora les teves necessitats.
- Què depèn de mi i què no
Eines per interactuar i negociar des de la calma i obtenir un resultat òptim
Formadora: Inma Pérez López