Què necessita escoltar el teu client per comprar-te? – Aula màrqueting – 29 abril i 6 maig 2021

Discurs venda captació clients elevator pitch marqueting empreses Cardedeu CSETCConverses intel·ligents per captar clients

Adreçat a empreses i persones autònomes amb el negoci en marxa o persones emprenedores que estan assessorant-se al CSETC sobre el seu projecte.

Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2021 #eMKT21,  treballem diferents eines per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Aula de màrqueting”. Aquesta formació es desenvolupa mitjançant 2 webinars de 2 hores cadascun a l’Aula Virtual, on es treballarà el discurs de venda, els aspectes que heu transmetre al vostre client i saber com adaptar-vos i ajustar-lo en funció del tipus de client.

Dinamitzat per Yolanda Tarango, mentor & mentoring program manager en Barcelona Mentoring

OBJECTIUS
  • Elaborar els arguments que donen valor a la vostra empresa o projecte.
  • Saber transmetre aquesta proposta de valor al discurs de venda per captar els clients.
PROGRAMA
  • Avaluació 360º dels discursos de venda de cadascuna de les persones participants.
  • Construcció d’un argumentari fent focus en el client.
  • Recull de preguntes per obtenir informació per ajustar el discurs de venda.

Data: Dijous 29 d’abril i dijous 6 de maig de 2021 – de 10h a 12h

Lloc: Aula Virtual del CSETC mitjançant plataforma online. S’enviarà el link d’accés i la contrasenya 48 hores abans del webinar.

Material: És necessari disposar d’ordinador amb webcam i micròfon, o en el seu defecte, amb la tablet o mòbil que deurà tenir instal·lada l’aplicació de la plataforma online.

Inscripcions: Les places estan exhaurides.

*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari aportar el DNI/NIE mitjançant un fitxer pdf o una foto del mateix, al correu info@csetc.cat

**És obligatori connectar-se uns 15 minuts abans al link que rebreu al vostre mail per assegurar que els aspectes tècnics de connexió, imatge i so funcionen correctament, i d’aquesta manera el temps de 2 hores de cada sessió del webinar sigui el temps efectiu real.