El procés de generació de preus i el marge comercial – Abril 2016
Què hem de tenir en compte per calcular el preu dels meus productes? Quins aspectes influeixen a l’assignació dels marges?
Orientat als emprenedors i/o als professionals i empreses.
Dins el programa AULA DE COMERÇ, veurem com la configuració dels preus dels vostres productes/serveis és molt important i s’han de calcular en funció de la vostra activitat, de l’estratègia i del moment del vostre negoci.
Els continguts d’aquesta sessió formativa són:
- El preu, una de les 4P del màrqueting mix.
- Preu de cost, preu de mercat, preu estratègic, preu d’atracció, preu fix, preu variable, preu de penetració, preu simbòlic,…
- Sistemes i fòrmules de càlcul de marges comercials.
- Control de marges i tècniques de compensació.
- Marge brut, marge net, facturació i tresoreria.
Lloc: CSETC, c. Josep Vilaseca, 23 Cardedeu
Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció
*Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari portar fotocòpia del DNI/NIE i en cas d’estar a l’atur Certificat d’inscripció a l’atur
Contacte CSETC: info@csetc.cat o 93 844 43 02